friday the 13th

idag är det ingen bra dag enligt reglerna. det är fredag den trettonde. oturens dag. kanske också klantens och blodets dag. och klantiga jag har faktiskt inte varit speciellt klantig dagen till ära. fredag den 13 kanske inte är så farlig som den låter trots allt, men jag ska egentligen vänta med att döma dagen, dom faktiskt inte ännu är slut.

en färgglad glad och flummig bild bjuds. ett av mina sinnen, lukten känner just nu en stark doft av kyckling och lime. ni kan ju lika väl få veta hur det står till med de övriga 4 sinnena när jag ändå håller på. hörslen, jag hör radion och låten som går ungefär såhär, i hate days like this baby. känslen, jag känner just nu mina fingrar mot ett bekvämk tangentbord. synen, ni förstår förmodligen att jag stirrar mig blind på dataskärmen. smak känner jag ingen alls just nu, men snart hoppas jag eftersom maten är serverad och jag ska äta ca om 3 sekunder! detta inlägg var ju ett perfekt tillfälle för alla att lära sig alla våra 5 sinnen! jag har ett sjätte också, jag kan läsa tankar. så tänk nu inte att jag är knäpp i huvudet och pratar om 5 ointressanta sinnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0