2012.

nu har vi kollat naturkatastroffilmen 2012. och vi allihopa är rädda för att dedär indianerna har rätt och domedagen är här år 2012. december. 21a. men nej det tror jag inte. jag hoppas dom är tröga. HOPPAS! filmen var iallafall bra, tack för ikväll gurls. FÖR MÄNNISKOR SOM TYCKER ÄCKLIGA SAKER ÄR KUL jag måste bara berätta om en äcklig sak. när vi åt pizza kom det mat ur min näsa. hm, jag tror jag har nässjukan.




bananen och jag. majoriteten av bilderna ser förmodligen ut som första. iallafall när jag hade mitt oseriösrace! imon ska jag till kusinerna på kvällen och fira advent, varför man nog firar det, för att det är 4 söndagar kvar till julafton eller någonting i den stilen. vill ni ha ännu en ganska intressant fakta kan ni ju få veta att tills på måndag ska jag ha ritat av 2 broar i staden (bara för att min stad är så himla stor så man nästan går vilse! man hittar knappt 2 broar) en sak till. jag kommer sakna marriette i idol, men lixom detdär idolproblemet vem som skulle åka ut skulle inte gå att lösa på ett rättvist sätthur mycket man än försökte. SWEET DREAMS

Kommentarer
Postat av: MALINHE - fotobloggen! =)

SV: tack för diin röst, :)

2009-11-30 @ 18:42:36
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0